Известие

Collapse
No announcement yet.

Дразнещо притрисане

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Дразнещо притрисане

    Става дума за колата от подписа на 4-та или 5-та предавка при ускоряване от 2 хиляди оборота някъде като стигне 2.5 до 3 хиляди оборота се усуща тресене на мотора придружено с подскачане на стрелката на обортомера такова подскачане на обортомера се забелязва и във високите обороти между 5-6 хиляди.Тресенето на двигателя и подскачането на обортомера се засилват ако съм на байр или има 5 човека в колата
    AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
    http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
    Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
    BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

  • #2
    На съединител ми прилича както го описваш. Щомтресе и подскача стрелката сигурно преплъзва. Селето няма ли опция да следи за преплъзване на съединителя.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #3
      няма
      AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
      http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
      Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
      BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

      Comment


      • #4
        Може би съединител, но пък и тампоните на двгто може да си видиш.......
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          Днес се занимавах по обстойно с проблема та закачих я на диагностиката и нищо всичко ОК(дебитомери,ламбди и т.н.) смених свещите профилактично че бяха на 60 хиляди км но проблема остана и реших да мина понататък като проверя да не смуче въздух от някъде и после да продължа към реглаж на съединителя но се оказа че имам пробив на маркуча между дебитомера и дросела след отстраняването му проблема изчезна.
          AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
          http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
          Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
          BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от t-1000 Покажи съобщение
            Днес се занимавах по обстойно с проблема та закачих я на диагностиката и нищо всичко ОК(дебитомери,ламбди и т.н.) смених свещите профилактично че бяха на 60 хиляди км но проблема остана и реших да мина понататък като проверя да не смуче въздух от някъде и после да продължа към реглаж на съединителя но се оказа че имам пробив на маркуча между дебитомера и дросела след отстраняването му проблема изчезна.
            Значи дебитомера и сондата са ок пък имало дупка в маркуча
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #7
              Мхммм... не става само с кабел. Трябва и акъл
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                ами при работещ двигагел на място всички стойности си бяха наред и при подаване на газ на място проблема го нямаше проявяваше се само на 4-та и 5-та предавка от 2500 до 3000 оборота просто нямах втори човек зада правя тестове по време на движение сигурно там щеше да видя отклонения

                П.С. скъсаното беше точно там катето маркуча е като хармоника не се вижда с прост поглед не съскаше и със спрей пръсках не променяше обороти но в движение явно просмуква
                Last edited by t-1000; d.m.y г., 19:35.
                AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
                http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
                Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
                BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

                Comment

                Working...
                X